Kanske världens snällaste syster...

...är då JAG!!!  

I alla fall idag..
Har köpt en sån S-U-P-E-R-D-U-P-E-R kul/bra/vill ha själv/genomtänkt
- julklapp till min syster LOVISA.


(alla RÄTT redan då....klänningen, luggen och GLUGGEN!!!) 


Jag är så jävla nöjd med mig själv att jag går runt med ett fånflinläpparna..  

Tänka att få ha MIG som syrra, sicket mirakel...

..som att vinna på Triss fast mycket BÄTTRE
som en fet pizza med extra allt som plötsligt bara finns där
en söndagmorgon när bakfylleångorna står som dimma i sovrummet..

...eller en high tech julklappsmaskin som gör 100% rätt....MINST!!! 

Jag är så BRA!! 
Jag har fan svart bälte i julklappar - Be Sure Of It! 

                    



          VAD DET ÄR..?!




...neeej men det kan jag ju inte avslöja,  
skiter sig ju hela den fina överraskningen..

Ni får väl vänta precis som hon...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0