Ikväll är jag farlig...


  PorrSockorna is ON!!!  





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gud, har du köpt en julklapp till mig!!!!!? Vad kan DET vara :D Nu blir jag sjukt nyfiken, sådär kan du ju inte skriva ;) En dags inredning med cilla Timell kanske?? Hmm... TUR att jag inte behöver känna någon PRESS nu då med julklapp till dig ;D Hehehe...



Ja FY FAN, du är modig du med coronarangion.. Tror fan att jag inte hade vågat. Vi fick ju se en film också med hur det går till och allting, det sprutade ju ut blod när dom "kommit rätt", vet inte om du fick se det?? Fy fan. Och så är man vaken liksom?? Hualigen.. Men kan ju vara bra att veta vad man skickar patienterna på ;) Kan ju vara lite taskigt om man säger "det är en liten undersökning bara" xD



Ja soffan står redo! JÄVLIGT SNYGG! Filmkväll varje kväll, bara att dyka upp!!!

2010-10-22 @ 13:08:39
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0