Bebis påväg...

                        
Min bror med flickväns andra barn är påväg  
så jag har gått runt som ett nervvrak halva dagen.
Självklart tycker jag att det är jätteroligt, för den ska ju ändå UT
och man vill ju se va det är för en krabat som ligger därinne!!
Men visst fan är det läskigt oxå.
Man kan ju inte låta bli att tänka på alla saker som kan gå fel...  

Jag har läst skvallertidningar, hetsätit godis och tittat på TV
för att skingra tankarna...dessutom har jag haft tvättstuga
som jag ju va tvungen att fixa med mitt i alltihop... 
Och sist när jag åkte ner i hissen stod en granne utanför dörren när jag öppnade,
vilket jag inte alls va beredd på så jag la av världens primalskri ända från tårna...   
Härligt att ha nerverna utanpå!  
Ett tips för er andra att ta till om ni tycker att ni saknar spänning i tillvaron...




        Stolt faster med Wilhelm som kom 7 Oktober 2008


Nej, nu ska jag frossa en stund till så kanske tiden går lite fortare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0