♥ BarnKalas ♥

Idag fyllde min brorson Wilhem 2 år.




Det firades naturligtvis med presenter och tårta!   
Vi passade ju förstås oxå på att gosa med nyfödingen som kom i Söndags kväll,
lillpojken som inte fått något namn än.
Jag är otroligt stolt faster till dessa underbara pojkar och ser
verkligen fram emot massor av höstgos!!  

 
                                            TÅRTAN!
                                 En bil...vad annars???


                                      BirthDayKiddo!
                                           

            Buspojken Wille fick en bil med båt av faster Cilla
                                          

         Han är lixom överallt å ingenstans på samma gång...
                                              

    Han fick en moppe av moster som han brummade runt på...


                       Lovisa med nykomlingen i familjen...


                                      GOSIS!!


                         Blöt i byxan och ledsen i ögat...
                                             
                        ..själv va man ju rätt nöjd ändå!   


Hunden Limbo fick vara med på ett hörn, smaka tårta och dricka Fanta..


                         Den underbart söta nyfödingen...
                                                  

                           Sover sött i mammas famn...                                  
                                           



Nääää, Gott Folk!
Jag är död med bröd efter en otroligt slitsam dag på jobbet...  
 

nu ska jag rulla in i duschen och sen läsa mig till sömns!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0