Vi gjorde Valbo!

Jag och syster har varit till Valbo och shoppohollat!
                                    
Det skulle handlas julklappar men jag handlade mest åt mig själv...  


                                             BaCillen..


                              Lovisa gömmer julklappar...


                                          JulMys!!


                                    Syster och Jag!


                                                 Pose!!


                     Tjena Stickan - här står du å barrar...


         When Hell Freezes Over - Cilla har köpt stuprörs jens!!!
                                           


Att ta på sig dom är närmast att beskriva som ett aerobicspass!
Och för att visa hur j*vla atletisk jag är bjuder jag dessutom på
                                   en HOPPBILD.

                              (Kolla in min tajta röv!!)
                                               
( Och JA! Jag har skitiga strumpor...gick ju i strumplästen när jag provade jeansen..
  och JAaa...jag är plattfot och ser ut som en retarded när jag går.. )



NÄää....nu ska jag öppna kylen å gräva fram nåt att stoppa i födohålet!!! 
                                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0