Lampan som dog...



Det jag hatar mest här på  jorden är krig och världssvält.... 
                                         

..men tätt därefter ligger fanimej skruvar av dålig kvalité.


Efter moget övervägande bestämde jag mig ikväll för att plocka ner en plafond från Ikea. 

För att den är tråkig.
Själlös.

Och ful.

Jag har hittat en annan!

Redan när jag får av det där glaset ser - mitt tränade öga - att det inte står riktigt rätt till.
En av skruvarna är typ MOSAD = omöjlig att få ur.
Helt jävla sönderskruvad. 




Står där och försöker skruva försiktigt för att lyckas få ur den en bit
men inser snart att den DESSUTOM är hårt idragen.
Way To Go!

Jag börjar darraläppen när jag inser att skruven ju måste UT
för att man ska få ner lamphelvetet...

Efter något som känns som timmar har jag vridit, slagit, gråtit och GASTATgrannen måste trott att det är något dåligt Stand Up uppträdande på gång next door eftersom jag vid säkert (minst) tio tillfällen ropat "är det ett S-K-Ä-M-T?"

Det hela slutar med att jag HÄNGER i skiten tills den helt sonika går sönder.

Die Ikea Lampa - DIE!!  
 

Mina vredesutbrottdyliga ting som bara strular och jävlas
får Hulken att framstå som min froma lillasyster..!!

MooooRrrrrrRRrr


Hur i hela vetet kan man göra så förbannat dåliga skruvar?
                                     
                               It pisses me off!!!!


                               Ikeas Skit-Röv-Lampa..
                                Död och BEGRAVEN!


                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0