Väck inte den björn (sjuksköterska) som sover!

Efter två dryga nätter.
Trött och jävlig.
Vaknar man klockan TVÅ av att grannen står å spikar i sovrummet.

Nu ska gubbjäveln tänkte jag...
 
Mitt tålamod var totalt utslocknat efter allt tjatjobbet och grannens regndans
vid flera, ytterst olämpliga tillfällen tidigare - fortfarande färskt i minnet! 

Dock var tröttheten överhängande och jag hittade ett par öronproppar i sista stund...

Han ska va glad att han har livet i behåll!! 

Ska fan skriva det på en lapp,
dra den nåt varv i röven och posta den i brevinkastet hans..!




Näää...nu ska jag kamma luggen här å harva till jobbet.
För ALLAS skull ber jag om en lugn och fredlig natt!  

AMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0