Mamma Lina fyller 25!

                              
Min brors sambo Lina fyllde 25 idag så jag va naturligtvis där på fika och nån timmes mys.
Det va faktiskt flera veckor sedan jag träffade dom sist så det va HÄRLIGT!
Hon fick en påse med gott å blandat från Body Shop
-
 ni vet sånt där välbehövligt lukta-gott-klet som vi tjejer är beroende av... 


                                          BirthdayKiddo!!


                             Faster Cilla och Wille Bus


                                       Kaka-är-gott!!


     Wille fick en "moppmopp" av mig för att han är så söt


                                          ...ganska nöjd!!!


                                Lille Nils och Mamma Lina
                                             


                           Faster fick mysa med bebis!!!

                           (..hur kan dom lukta SÅ GOTT??)
                                          



Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅåh vad mys, ville också vara meeeed!!! Istället för att ligga hemma och må kräk :(

När kommer du hit och hälsar på då???? Komma och kolla Greys på onsdag kanske?? Och hur mycket stääsch är jag skyldig dig? :D

Och jag vet, en bonnjänta talar från hjärtat, 2 vinare i skogen måste ju vara mycket göttare, då får man i alla fall valuta för pengarna ;)



Pöss

2010-11-08 @ 12:46:59
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! :)

Jag gav dig en liten award i min blogg. ;) Vore kul om du ville göra den. :) men det är inget tvång, annars får du kanske lite nya läsare om inte annat eftersom jag länkat dig! :)

2010-11-08 @ 23:22:35
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0