Fitta?

Min femtonåriga syster säger att det här är (som)  JAG.... 





...själv fattar jag ingenting!!


Jag är väl aldrig ful i mun...?!?    

 
                                



Det får mig osökt att tänka på hur jag lärde Emma 4 år (?!)
att säga MÖKA när hon la av en fjärt  
Det gav en sån obeskrivbar (men förvisso kort) glädje och stolthet i mitt arma systerhjärta
när den lilla tösen hoppsade fram till pappa och sa på klingande dalmål:
- Paaaappa jag har mööööökat


  - Kort tystnad -


- Pappa: - Cillaaaaaaa.....är det DU som lärt Emma det där?



Vad svarar man på det...? 
 
SJÄLVKLART!! 
Jag ska lära henne ALLT jag kan!  
Och det innefattar ett uppslag av ord som inte finns i ordlistan samt
en rättvis mängd hädelse av det manliga könet! 


Alla måste ju hjälpa till för att skapa jämvikt här i samhället.
Tro inte att du är nåt bara för att du har kuk...

Lixom!

Girl Power..

...TYP!



BitterFittan säger God Natt och tack för idag.
Ni är en förstående och lyhörd samling läsare så jag vet
att ni tar till er all vishet jag delar ut på allra bästa sätt.   
        
Frid vare med er! 




PÖSS!!  



Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHA!!! Jävla skön brud!! Fick sig ett skönt skratt här på kvällskvista ;) hade inte sett det där förut! Men du skulle ju också vara klockren på scenen pullan ;)

2010-11-11 @ 23:13:44
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0