Utvalnäs ~2009~

                                     Om en vecka är det dax för:
 
                                  Da Happening Of The Year! 
                                  
                                      - 111A:s avdelningsfest!  
                                                   

Som jag har LÄNGTAT efter att jag och mina underbara kollegor ska få välkomna sommaren med en sjujäkla fest!  
Jag hoppas såklart på finväder så vi kan härja natten lång.   
Vi ska vara i det gamla sjuksköterskehemmet i Utvalnäs utanför Gävle.
En gammal gård, alldeles vid havet. Jag blir salig när jag tänker på det,
för jag älskar ju landet. Mygg, koskit och dass. Det är fina grejer det! 

Lägger upp en hög bilder från festen förra året... ENJOY!
                                         


                                Den gamla fina gården!


                                       Mys vid havet...






                                        Jag och Lina
                                              

                                    Maria och Anna
                                             

                                           Tävlingar 
                                        
                    (som lämnade blåmärken i veckor efteråt...)


                                    Cilla goes Kines...



                            SnusLäppen och Maggan..
                                             


                                             BUFFÈN  
                                              


                                            CJ och Jag!
                                                


                          Här vare knökfullt på torpä!


                                         Blondie..  
                                                       

                   ...å så va man med i det vinnande laget!
                                            
IGEN!!
                                           
 
                       Styrdans blandades med disko.. 


                  En numera mycket saknad Saraj och Jag!


                 Vi på 111A festar på vårat eget, speciella vis...
                                              

            Ett vinglas kan förvaltas på många olika sätt..!
                                           

                                        Jag och Misan
                                               
                                   
                      

Nu förstår ni varför man längtar..!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men ååååh varför har inte VI såna fester!! FUSK!!! Klinikfest.. Hm.. Vet inte vilka vi skulle va med då.. Ambulansen kanske x) Ser sjukt kul ut iaf och det vet man ju att ni även brukar ha ;)

2010-05-23 @ 00:24:43
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0