Pjucks..

Jag har ju varit totalt motsträvig till "nymodigheter" som tex leggings och
converseskor men har blivit tvungen att tänka om helt på det området...!
(Var jag bara lite trög? Föll jag för grupptrycket tillslut? Eller fick jag åldernoja?)  

För hur soft är det inte att pysa runt i leggings?? Det är ju värsta jäsarbrallorna, kalasbyxor för vuxna!!
Har dom sen några nitar eller nåt blingbling ser man ju rå cool ut!   
Belive Me, jag håller fan på å stärva av när jag ser mig i spegeln ibland..
*yeah yeah*  

..och som om inte det var nog gick jag å kärade ner mig i ett par converseaktiga,
rosa skor...det kan ju hända att det var pga döskallen jag gick så förlorad, men vaddå..
skit i det! VRÅLSNYGGA är dom i alla fall!!


 Nu får ni inte bli rädda för mig på stan när jag pyser runt i mina
 nya, STENHÅRDA, pjucks!


       Det är jävligt inne med vita ben nu i vår, har jag hört...




PSSSST...


säg inte till min kille att jag varit ute på shoppingturné nu igen..!  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Supersnygga skor ju!! :)

2010-05-06 @ 00:16:29
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: astrid

fan va coola :D

själv är jag helt såld på converseskor, fan det skönaste som finns! :)

2010-05-08 @ 20:37:36
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0