Hemma igen..

Hade ruskigt kul på Big Comedy ikväll.
Innan det började tog vi ett glas vin i baren, där satt Henrik Schyffert å såg söt ut....
Jag fick sån lust att gå fram till honom och säga "jag va så kär i dig när jag va 12,
klippte ut bilder på din flickväns ansikte å satte dit mitt eget som jag sen tapetserade
väggen med". 
 
Men så insåg jag att det nog inte skulle låta lika vackert och smickrande som i mitt huvud, utan han skulle sannolikt tro att jag var sinnessjuk.....och sen skulle nog inte min sambo som ju tog med mig dit inte bli så överförtjust heller!!

Nåväl, jag har haft en härlig kväll so far. Ett glas vin har jag fått.
Och på vägen hem gick min kille och köpte GLASS för han har tydligen
nån 'ätardag' idag (Köper man sån på nätet? Nån som vet??) ..så nu har jag tampats med GodisDjävulen ett tag...!
Han meddelade nyss (Sambon?! Djävulen?!) att glassen står
i frysen om jag ska ha...  SÅ FAN HELLER...här gäller det att vara stark!
Min mamma har sagt att jag är den envisaste hon träffat så det är
väl dax att försöka tillämpa det här!! *Hejja Mig*



Här kommer en hög bilder från kvällen:




              Kebabsallad på Kungshallen....Say No More..!




Jag är som barnen!!! ..Får myror i brallan när jag suttit å väntat i en minut..
MEN då är det bra att ha en kamera nära till hands att roa sig med!
*Tips Tips*










                                    ♥ Henrik Schyffert ♥


Johan Rheborg körde en oväntad, men ack så uppskattad STRIPP!


                           Hela högen roliga människor!!



Nu blir det film i soffan!!


LATER...               
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0