Cilla ♥ Musik

Sitter fortfarande och filarmusiken till festen på fredag...
Och jag har (återigen) insett hur lycklig man blir av musik
Nuförtiden, när jag är sambo, spelar jag alldeles för lite musik.
Jag antar att jag tycker det är lite hänsynslöst att poppa hela dagarna...fast jag vet egentligen inte om min sambo faktiskt tycker så...det är bara nåt jag fått för mig..
(hör Just D:s gamla dänga i skallen -GRANNAR- "håll TYST - jag ser på TV")
Förut när jag bodde själv hade jag ALLTID musik på,
dansade runt som en tossig i lägenheten..

Känner
man sig lite nere, dra på en gammal goding på högsta volym...dansa som en retarded och så VIPS är man på bättre humör *TipsTips*






En bild från när jag va ute å clubbade häromsistens...  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0