Biltema - The Place To Be!

Idag har jag varit till Lina och Wille på lunch med mys...han är verkligen sötast i hela världen..trots att han är förkyld å har en elva hängandes under näsan hela tiden...
mitt hjärta smälter..   
Sen gick vi på stan och glodde lite...insåg att mina glasögon måste ha varit ett lyft för mig, folk ser så glada ut hela tiden...nickar lite när dom går förbi....eller så kanske dom tror att jag är deras sons/dotters skolfröken..?! Äh, det är egentligen skitsamma, det är alltid trevligt med folk som ler...sen att jag är en jävla surfitta är ju en annan sak..!
Har dessutom fått OVÄNTAT många possitiva kommentarer om att dom är snygga...glasögonen alltså...och när jag va in på Claes Ohlsson idag så sa t o m
KILLEN I KASSAN att jag hade så fina brillor, och snubben före mig i kön höll med...jag blev helt paff, så himla osvenskt....eller så är det vårluften som gör folk extra öppna och vänliga??? Ja, inte vet då jag...men jag hoppas det håller i sig!! 

När jag kom hem drog jag och P till Biltema, där hittade jag ett par rejäla senilsnören...mycket viktigt nu när man skaffat brills och närmar sig 30 med stormsteg!!
Tänk dom har då allt på Biltema, helt fantastiskt!!


Rejäla doningar, just how I like it!!

Sen har vi handlat mat och nu grillas en sen middag i ugnen...näää, vi har aldrig normala tider...vi är helt urspårade!! 

Nåt som är lite smådrygt är att jag har ont i ena handleden, lyfte nån tant med en kropp strl större i helgen...därav mitt onda. Nån läkare sa för länge sedan att jag var 'överrörlig' i lederna....synd att det inte kunde gälla även resten av kroppen, den är snarare orörlig..
Men men, jag ska faktiskt till gymmet imorgon, hoppas på bot och bättring framöver...gärna lagom till Sälenresan i slutet på mars så man slipper se HELT handikappad ut i backen..!

Nu jobbar jag på TISDAG nästa gång,  på torsdag drar jag, Jossan, Carina och Jonny till Sthlmsjuksköterskedagarna...sen stannar vi en extra dag för häng i storstan, ska bli kul.. 


På Återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0