Årets Bock!

Gävle är ju Bockens hemstad och här brukar man ställa ut
betongbockar runt torget som utsmyckning.
De senaste åren har dom sett ut nåt i stil med det här:
    
                                                                                    

                                                                     

Men häromnatten när jag å min älskling var ute och smög sprang vi på årets upplaga.
Jag känner mig lite som en bakåtsträvare nu, men ser den inte lite väl 'futuristisk' ut???    


            VÄLKOMMEN TILL GÄVLE - BOCKENS HEMSTAD!


      Men jag är inte den som SURAR så jag gjorde som jag brukar, 
      KLEV PÅ å tog mig ett åk.... *yyyiieeehhaaaaa*
                           

                         


Kommentarer
Postat av: astridddd

hahahahahahha x)

2010-03-06 @ 20:28:42
URL: http://astriddd.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, du är så rolig Cilla X)! Gillar din blogg!

2010-03-15 @ 14:46:45
URL: http://www.lottaleverlivet.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0