Rapport i Natten!

Om jag fick återfödas som man och välja precis vad som helst som livsuppgift skulle jag bli Tim Burton och skapa såna FANTASTISKA filmer som han gör, han är en sann konstnär..!
Alice i Underlandet var det bästa jag sett på LÄNGE, bättre än Avatar om ni frågar mig (jaja...I might be crazy, or in love...just the same, but different name!) Fast Avatar var ju oxå ruskigt bra såklart. Men det är nåt speciellt med just Mr Burtons filmer, dom går lixom bortom fantasins gränser, (och då är ändå jag en väldigt fantasifull person!) och man känner sig som ett barn igen...HÄRLIGT, även om det så bara är för ett litet, litet tag!!!

Nåja, jag ska väl dra kvällen i rätt ordning istället för å bara babbla på..
Vi åt mat på GW....GALET gott som vanligt, fläskfile och pommes frites
och BEA (my dear dear girlfriend!)
Tryckmätta rullade vi iväg och köpte godis (man MÅSTE ha nåt att stoppa i födohålet på bio, allt annat vore ett lagbrott!)
Det var så OTROLIGT mycket folk på bion, och 90% var yngre än oss kändes det som..  

Och sen vet ni ju HUR DET ÄR på bio, det sitter alltid nån jävel som prasslar med godispapper, tuggar med öppen mun (gärna hårda godisar) och klappar i händer som en utvecklingsstörd, på valda delar genom filmen.....vet ni vad, det är OFTA jag..
Problem with that???     ....Didnt think so..!!!


Efter bion busade vi lite i parkeringsgaraget genom att kasta snöboll på några dryga tjejer som va skitfulla och förde massa oväsen (fjortisvrål!)....men eftersom vi innerst inne är
jävligt mesiga båda två så gömde vi oss naturligtvis!!  


Mat på GW!!


*Mummaaaa*


Man vet att man blivit stor i Gävle när man fått en EGEN toa på biografen,
jag gillar att den är liten oxå...passar min nätta bakdel perfekt!!


PezKinesen var oxå där!!

Näääää...nu måste jag lägga ner här, ska fan upp till jobbet imorrn..
Men inatt drömmer jag om Underlandet...å blir jag sen till jobbet så har jag
antagligen gått vilse..  


Kram och GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt Cilla...härlig kväll tillsammans, så ska jag göra m min Johan också tycker man bara jobbar nu o sitter hemma på helgerna....älskar Burtons filmer. ha en bra dag på jobbbet!!!! p.s du är skitfin i glasögon....de var grymma på dig

2010-03-04 @ 04:39:22
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: Johanna

AAhhhh.....ja lovvar, lovvar, lovvvar Tim Burtons filmer!!! Helt underbara!!! Vet inte varför ja skriver denna "kommentar" förutom för att han e underbar, Johnny Depp e underbar (!) å för att du e UNDERBAR!!!!

Kramen

2010-03-04 @ 10:27:05
Postat av: Lovisa

Sov gott lilla PezKines x)

2010-03-04 @ 21:58:21
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då får man ta å gå å se den filmen då.

2010-03-06 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0