Med Ben som Bly..

Trots min malande träningsvärk besökte jag gymmet idag IGEN.   
Det är kul nu när syster oxå tränar där...träningen blir ju så mycket roligare när man varvar med lite dösnack =) 
När jag kom hem var jag dock så slut att det blev en kamp att ta sig sista biten till soffan, sen låg jag där...med armar och ben som gjorde ONT, hungrig men för trött för att orka laga mat...när jag började tokfrysa trodde jag slutet var nära..  
Fast det gick över, eller ja...jag har iaf kommit upp ;) ...men helgen blir säkert kul, när jag får vanka fram som en jättegravid med foglossning...jag ska ju jobba tre nätter nu så i värsta fall får jag väl ta mig fram med rullstol, såna har vi ju gott om!

Men det kostar å ligga på topp säger dom ju...beach 2010 hägrar..!


Kanske aningen överdrivet...men hon hade ju snygg häck iaf...
..det sägs ju att det är baksidan som räknas..(eller va det insidan..?!?)



Hejdå Tjockisar, nu blire soffan och godiset
som blev kvar från BION igår!!!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Men Cilla......jag sa ju åt dig att inte fota mig innan all brun-utan-sol hade torkat i armhålorna, och så knäpper du baksidan på mig istället!!

2010-03-06 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0