Is it worth it...?

Fredagsmys är alltid detsamma.
Man vräker i sig så det ser ut som man svalt en badboll och degar
framför något TV program...sen somnar man.
Ofta brukar jag vakna till efter en stund, men inatt sov jag flera timmar
och vaknade inte förrän efter 4.  
Det kändes som att kroppen skulle gå i tusen bitar när jag tog mig ur soffan,
och jag ville gråta (men orkade inte) när jag förstod att jag va tvungen att borsta
tänderna och klä av mig *suck*...det gör jag ALDRIG om... 
Fast jag är ju å andra sidan en sån som aldrig LÄR sig, så det är väl lika bra att inse...
det kommer HÄNDA IGEN!!!
 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha.. TJOCKIS! xD

Jag köpte kapeeet till dig idag <3 hihi! Puss (ps. du fyller ju år snart)

2010-03-20 @ 21:01:47
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0