ApRoligt..

Har soffdegat i äkta fredagsanda. Är kräkmätt efter mat, godis och chipsätande
Kollade en kort sväng på Petra Mede Show.
Asså allvarligt, JAG KAN INTE MED DEN MÄNNISKAN!
Inte för att jag är avundsjuk (OK, kanske liiite dåh..) men hur kan HON ha fått en egen show?...som tror att det är humor när man pratar fort och låter skitnödig....jag tycker bara det är irriterande. Det är väl nån enstaka gång det slipper ut något som faktiskt ÄR roligt, but HEY...even monkeys can be funny..!
Näää, det är som sagt obegripligt.....men hon har väl använt en 'kvinnas list'....det finns faktiskt en film som behandlar just det ämnet, mycket sevärd..
Långt ner i halsen heter den...!   

Men visst, smaken är som baken...Delad?! Full med skit?!
Hursom så gillar jag iallafall Tommy Körberg som var med i hennes show.
Sveriges bästa manliga sångare, no question about it! Det skulle vara total lycka och tillfredställelse att höra honom sjunga Stad i Ljus...eller Anthem...vilken man, vilken RÖST!! Eller VÄÄÄNTAA, duetten med Sofia Källgren...Skönheten och Odjuret,
så oändligt vacker.....musiken, filmen = VÄRLDSKLASS!!!!


Kommentarer
Postat av: M

Hihi du är skön fan!

2010-03-20 @ 11:45:58
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0