Snorpapper.NU

Det här med å vara förkyld är faktiskt inte min grej riktigt....man ser så jävla Ocool ut med jättepapperet Urban hängandes i borren..!  
För idag har jag säkert snutit mig tvåtusensjuhundra gånger, och då är dagen inte ens SLUT *suck* jag ser ut som ett färggrannt babianarsle under näsan...
Oh, Ain't Life Sweet..?!! 

Imorgon är det FREDAG, förmodligen inte världens bästa..men ändå freeedag...
och jag är LEDIG i helgen  
ska vila upp mig inför SälenResan på torsdag.. *En Cilla Längtar*

Näääää...det var allt från dagens GnällO!!  


Nu ska jag å Mr Snorpapper gå å mysa i soffan en stund 


På Återseende!


Kommentarer
Postat av: astrid

krya på dig!! :)<3

2010-03-18 @ 20:41:32
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0