En enkel resa till Afrika, Tack!

Kom hem från turen till stan med blotta förskräckelsen. Det var snö ÖVERALLT!!
Trodde oxå i min enfald att mina nya brillor skulle stå emot snöblåsten lite...men nädå, fick så mycket snö i fejset och ögonen att det fan blev SÅR. Man går där...ser inte ett skit, försöker vända ansiktet bort från vinden, men tittar ändå upp varannan sekund för att se vart man egentligen går, eftersom det är så moddigt på gatan...sen hade man ju världens imma på glasen, för man va ju tvungen å andas emellanåt...ja, folk trodde nog att jag va på kanelen.. (det hade ju säkert underlättat, men jag brukar inte supa på måndagar!)
Och när jag går där kommer jag på mig själv med att bli så arg på den jävla snön att jag skulle kunna skrika rätt ut...."GggAAAaaaaAAhhhHHH...sluttaaa snöööaaaAA", men det gjorde jag inte, då kan man ju bli inlåst och matad med färgglada piller....
eller vänta, det kanske vore kul??

Gick iaf till optikern med glasögonen jag hämtade i fredags, det satt nåt skräp fast mellan glaset och bågen, men det fixade dom fort!! Sen gick jag på bokrean en sväng, skulle ju gå dit i fredags när den började men det glömde jag bort helt...fast det va skitsamma, jag hittade en del kuliga böcker ändå!! Bla köpte jag Stephenie Meyers böcker som alla har sagt ska vara så bra...säg inte att jag kånkat hem tre böcker i onödan nu.. ;)

Bifogar en bild på mitt bokfynd och hur SNYGG man blir av att vandra i snöblåst!


Inte undra på att man går in i folk..?!!



Dom här ska jag läsa när jag är klar med den jag plöjer nu!!

Tjipp Tjopp..


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha får goá skratt Cilla...när du skrev att folk kan tro att du är på kanelen hahaha kram mysig din blogg är!

2010-03-01 @ 17:03:48
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: astrid

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

nej inte undra på att du går in i folk med den där imman på glasögona ;)

2010-03-01 @ 17:17:44
URL: http://astriddd.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, Cilla, du är bara för underbar, AJ LÖV JU!!!

2010-03-01 @ 18:56:42
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

ååååh! jag älskar böckerna! ♥

2010-03-01 @ 21:32:47
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Lovisa

Hahahaha.. Visst är det hääärligt med brillor i detta väder xD

Ps. Ta för fan med mig på den där enkelresan till Afrikat! TACK!

2010-03-01 @ 22:50:12
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0