Tio saker jag tycker är ÄCKLIGT!

★ Löskokta ägg = Snorkonsistens, hur kan man frivilligt stoppa i sig något dyligt???

★ Vårtor i ansiktet (vg. se tidigare inlägg!)

★ Blodpudding. Hur kan man äta STEKT BLOD?? Och kom inte å säg att det är gott, 
    det är stekt blod och då spelar det ingen roll hur det smakar!!! *BLÄÄ*

★ Slem! Vissa människor tror att man TAR och TÅL precis vad som helst bara för att man 
    jobbar inom vården. Hur många gånger har jag inte varit med om att patienter har lagt 
    värsta gröna låman i ett papper och sedan sträcker fram det till mig, -Ser det ut som att 
    jag vill ta ditt äckliga slempapper med mina bara händer?
....har jag lust att säga då. 
    Men som vanligt håller man käft, hämtar ett par handskar och låtsas att man håller något 
    HELT annat i handen när man egentligen har lust att kräkas av rent äckel över det där 
    gröna sladdriga som guppar i näven...

★ Håriga ryggar. Sorry alla half monkeys, det kommer ALDRIG bli inne med en hårig rygg. 
    Boka tid på vaxerian NU!

★ Pölsa. Det blir många maträtter nu, men jag är faktiskt lite kinkig med just dessa.
    Hur i hela vetet kan man käka PÖLSA...det ser ju ut som mald hjärnsubstans....Mmmmm,
    men den är ju så kryddig å god försvarar man sig...! Jaha, skulle du käka din grannes
    katt då, om den var kryddig å god??! I DON'T THINK SO!!!

★ Hår i NÄSAN. Det är något man kan komma undan med om man är GAMMAL. Men är man
    ung så finns det ingen ursäkt för att ha en hår som sticker ut som en rotborste - som det 
    hänger gammal mat i, eller Gud hjälpe - SNORkråkor. Ser jag en näsa som en 
    DJUNGEL har flyttat in i kan jag inte låta bli att stirra!

★ Folk som lägger mökar i hissar!
(min granne). Sluta GENAST eller jag kommer hem till
    dig och syr igen RÖVHÅLET!!!

★ Hundskit. Nu när det börjar bli vår kommer dom fram, alla HÖGAR med hundskit.
    Man kliver ut på en, vad som var tänkt bli en härlig vårpromenad, och det första man gör är
    att halka i värsta BLAJAN! Fy skäms alla äckliga hundägare!! (Spolar dom hemma när dom
    går på toaletten kan man undra?!?)  

★ Förväxta tånaglar. Jag vet att det inte är något man rår för, men JAG rår inte heller för
    att jag tycker det ser ruskigt äckligt ut med tånaglar som ser ut att tillhöra nåt forntidsdjur.
    Långa, gula och smuliga... *Bhhrrr*



                                            PÖLSA?


                                        HUNDSKIT?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh, nu känner jag precis för att sätta mej o äta middag! not

2010-03-22 @ 20:26:40
Postat av: Lovisa

Guuud vad äckligt!! Uuäääh!! Men blodpudding är väldigt nyttigt ;) Du tyckte väl att det var gott när du var liten? Var det inte DU som lurade i mig att det smakar pepparkaka????? xD

Vårtor tycker jag med är äckliga.. Tycker det är ganska vidrigt om man har en dallrig vårta på ryggen med.. Har vissa horribla minnen xD (Ps, den satt inte på mig!!)

Äckliga naglar är så grymmt osexigt, men det värsta på din lista är nog slemmet. Är det något som ger mig kväljningar... Huuuuuuh!!!

Godnatt din pensionär, du får en nästrimmer i böööthdaygift xD PÖSS! <3

2010-03-22 @ 20:49:03
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Kerstin

hahah blodpudding som är så gott! ;P Eller är det att föredra brosk, inälvor och överblivet slaktavfall (aka billig korv!) eller kollagen som man utvinner från bla svinsvål och benrester från gris (aka gelatin = godis/glass etc!!)?! ;P

Men håller med dig om pölsa - det inte bara ser äckligt ut det är dessutom skamlig äckligt!! :P

Resten bara skrämmer mig och kommer troligen att ge mig mardrömmar för resten av veckan!! haha!

2010-03-22 @ 21:36:01
Postat av: Helena N

Vilka härliga bilder du har lagt upp! Tur att jag redan hunnit äta frukost :)

2010-03-23 @ 08:05:45
Postat av: Tessans Sambo

Vill bara nämna att jag senast igår morse käkade ett löskokt ägg. Vart lite slajmigt, men gott var det!

2010-03-25 @ 22:10:39
Postat av: Anonym

KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV!!!

2010-08-05 @ 15:34:08
Postat av: jonathan

Pölsa är skiiiit gott!!

2011-05-14 @ 21:14:50
URL: http://jonathanthyrhaug.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0