Stockholm baby, Stockholm..

När klockan ringde vid 7 på fredag morgon visste jag inte vart jag var...
Va jag hemma?? (Nej nej, det såg ju ut som ett hotell.)
Måste jag upp NU?? (Japp, du ska till Folkets Hus på föreläsning!)
Drack jag verkligen igår?? (Mmmm, och alldeles för mycket dessutom...!)
FAAAAN!!! Jag tänkte först be min rumskompis Jossan slå mig hårt i huvudet så jag kunde få ligga kvar i sängen med en godtagbar anledning (för mycket alkohol är ju amatörmässigt), men när jag tittade på henne insåg jag att hon led ännu mer så hon skulle förmodligen behöva den där smockan i skallen mer än jag...
Så jag snozade ett par sju gånger, bad till gud en sväng, letade på mina Treo och kom sedan som i ett mirakel upp ur sängen. Gjorde mig representabel och tog sedan min huvudvärk och gick till frukostbuffén.

Jag var fortfarande mer död än levande när vi halkade in på första föreläsningen, jag tror att den handlade om smärta men det enda jag kunde tänka på var vatten och att jag sannolikt höll på att dö av vätskebrist...
Pausen spenderade jag vid en vattenkran, nu va det dricka eller  som gällde...
Så jag drog i mig så mycket vatten jag bara kunde, och när jag kände mig spyfärdig såg jag det som ett tecken på att det måste vara tillräckligt..

På eftermiddagen va jag faktiskt såpass alert att jag orkade med en runda på stan.
Gjorde två härliga fynd. Jossan hade tipsat om en sjal med döskallar på som fanns på MQ, jag är ruskigt svag för just döskallar...ME LIKEILIKE,
så det fick bli en tröja med liknade motiv oxå..





Ser ni nån på stan i Gävle i vår som ser JÄVLIGT HÅRD ut
så är det förmodligen JAG!



Auf Wiederhören!! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÄNTLIGEN en uppdatering, man trodde ju du hade dött på kuppen... Men det var bara en vanlig Cilla-baksmälla..! Ni verkar haft det grymt iaf 8-)

Cool sjal!! Gillar även att du hade lite färg på dig, way to go sis ;) Kul med den där eskimå mannen, kloka ord där nere. Det är ju upplyftande att få träffa sånadära människor emellanåt och inspireras :) Klok som en bok ;) Nu ska jag hoppa in i min snorfyllda skalle och sova ända till 05. Hastalavista xD

2010-03-14 @ 22:41:00
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0