RÖSTA!

Hej mina vänner!  

Även fast jag är novis på det här med bloggande så har jag verkligen fått blodand tand.
Jag tycker det är SKITKUL, och vill såklart få hit så mycket folk det bara går.
Har därför blivit medlem i diverse sajter som marknadsför bloggar,
och där blir man rankad på en lista. Det är här jag behöver eran hjälp
 
Det finns ikoner (4 st) här till <-----VÄNSTER som man kan klicka på, det gör att JAG får 'POÄNG' och hamnar högre upp i dessa listor (det är ju alltid lättare att hitta en som är högt upp i listan!). Jag skulle bli SKITGLAD om ni hjälpte mig med det,
jag får ju tyvärr inte klicka själv.   
Sen är det bra om man gör det lite nu och då så jag håller mig flytande.

Jag va in på en av dom listorna häromdan och då låg jag t o m efter
en blogg om vuxna blöjälskare.
Ni förstår väl att jag hellre står framför en sån, då slipper man ju känna kisslukten.
klickeliklicka nu mina vänner. Går det riktigt bra kanske jag bjuder på nåt EXTRA kul,
tex min blekfeta, håriga kropp i bikini, då garvar man till dan efter!


LÖV!   

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var nåt konstigt med ditt översta inägg, gick inte att kommentera där :S

Snygg bock ni hittade, du ska då vara å klössa överallt xD

Men jag är sugen på att färga året brunt.. iaf ljusbrunt.. Hm. Är trött på mitt jävla gula hår som hela tiden får utväxt.. surar purket

Typ ljusguldbrunt skulle jag vilja ha???

Aja, dagens i-lands problem x) Puss snuffs

2010-03-06 @ 18:03:14
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

By the way har jag knyckt alla dina coola figurer nu x) Mohahahaaaa!

2010-03-06 @ 18:04:03
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0