Lodning pågår...

Jag nattjobbar ju hela helgen, känns kul att missa plusgrader och solsken nu när
man legat i ide i typ fem månader...  

Bitter???
Ahhh....ALLTID!
Har gått runt som en lodis här hemma hela eftermiddagen, håret på ända, mysbyxor på halv stång och med en chokladrand i ena mungipan efter att ha tröstätit en Cloettagrej jag hittat i soffan!! Ska ju ut två nätter till, och ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag är så värst sugen...blir lite tröttfolk emellanåt...min sympati tar SLUT (hittils har det dock bara varit tillfälligt!) och jag tycker att alla bara gnäller och har god lust att svara alla som ber om en massa smärtis hit och dit att -Ibland är det JOBBIGT att vara MÄNNISKA...
det kan t o m göra ONT.....DEAL WITH IT!!!!  

Men ni behöver inte vara oroliga att jag ska vara dum mot nån, jag är alltid JÄVLIGT snäll.......på JOBBET, men jag hivar nog ur mig en å annan känga när jag går därifrån...det har faktiskt hänt att jag redan på vägen hem börjat ge utlopp för mina aggressioner
tex bilar...jag pekar finger och och svär högljutt...!
Det är nog nån högre makt som haft ett finger med i spelet när det gäller mitt körkort...eller ja, det faktum att jag inte har nåt körkort. För den dan jag får ett kommer bli en dyster dag i Vägverkets statistik! Därför kanske jag inte ska skaffa nåt??? Det kanske är bäst att bara sitta bredvid å gaffla, då utgör man i alla fall ingen fara för andras liv...?!

Nääää....Gott Folk, nu måste jag tvätta bort chokladranden, kamma håret och dra på mig varmare kläder....för det är kallt ute och jag ska snart pysa till jobbet!!

Ha en härlig kväll allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0