En avsugning och två vändstekta, tack!





Mitt favvoprogram har äntligen börjat igen.
Svenska Hollywoodfruar.
Ett helt suveränt program. Första säsongen satt jag bänkad framför TV:n varje avsnitt, och tvingade på så vis min kille att titta han oxå. Han svor och gastade om vilken skandal det var att visa sönderopererade, überbitchiga gammkärringar med alldeles för mycket pengar (som dom dessutom knullat till sig!) - på BÄSTA sändningstid!
Jag försökte förklara att det var just DET som var själva grejen, en freakshow helt enkelt...
I LÖV FREAKSHOWS!! Nu har han äntligen fattat galoppen och tittade snällt på första avsnittet med mig. Andra gången påminde han mig... -jamen så du inte missar det, sa han....men han ville ju titta själv, mig lurar han minsann inte!

Anna Anka
är en person som faschinerar mig....det faktum att hon har varit GIFT alltså,
för det går bortom mitt förstånd. Hur kan man ens släppa in något dyligt i ens hus????
Hon är ju OND, ser man inte det??

Man ska egentligen inte klanka ner på hur folk ser ut, men jag tycker det är helt OK i det här fallet eftersom hon själv är övertygad om att hon är snyggast i världen.
Hon ser ju på fullaste allvar ut som en anorektisk APA, hennes trut är ju inte av denna värld...hon måste va släkt med Steven Tyler i Aerosmith, stackars honom som fick en sån Ugly Sis..!! När hon slänger upp den på vid gavel (truten alltså) skulle man ju kunna få plats med en hel lastbil där inne! ...Och så den där skånskan (sorry skåne).
Inte för att den är svår att förstå...bara svårt att GILLA! Sådär låter jag om jag försöker prata samtidigt som jag spyr, vilket jag i det längsta brukar undvika.

Jag kan väl inte påstå att jag tror att hon är helt IQ-befriad men man måste ju ha NÅN skruv lös när man, som hon, i första säsongen hyllar sig själv som fru och deras gudomliga äktenskap där det ingår en avsugning varje morgon. För att i nästa säsong, typ ett halvår senare, gasta om att hon minsann inte PÖKATsju år, att dom ÄNTLIGEN ska skilja sig och att han har en pung som hänger till knäna (Vad det sistnämnda har med det hela att göra fattar inte jag heller..) Det betyder ju alltså att hon bara suttit å blajat en massa
skit för att få sig själv att framstå som en helt perfekt fru...snacka om att såga av grenen man sitter på, jävla mytoman.  
Inte för att jag egentligen gick på det där om en avsugning varje morgon, för vem skulle egentligen frivilligt stoppa ballen i det där lastbilsgaraget till käft??
Vill man nu stoppa drulen i nåt APliknande kan man väl alltid besöka närmsta zoo...
dom tar ju i alla fall inte alla pengar man har för besväret... 


Anna Anka efter sin makeover.
Med sin nya SnoppNäsa kan hon nu ge SIG SJÄLV en avsugning
varje morgon - Grattis Anna!!



Kommentarer
Postat av: Neha

Jag undrar hur man tänker när man är så dryg som dom

2010-03-25 @ 05:23:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: yasminekim

hahaha :D ett gott skratt direkt man vaknar, thanx :D

2010-03-25 @ 07:35:38
URL: http://yasminekim.blogg.se/
Postat av: Lina

VAFAN Cilla, jag tror jag dlöööör!!!! eller.... kissar på mig....undrar vad jag väljer..hihih Vilken jävla bra bild på snoppapan!!! haha bra text till. Håller med föregående talare, ett gott skratt direkt på morgonen, nu är min dag gjord!!! Hahah

"Vill man va på topp, undvik då för fan att svälja fel snopp.." (ANKA)

2010-03-25 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0