Hejdå Simringen!!

Idag har jag och min kille börjat med LCHF - Low Carb High Fat.
Jag åt det när jag träffade honom men fastnade snart i 'sambo fällan'.
Dvs att man bor för mycket framför TV:n och stoppar
hemskheter (godsaker) i truten...  



Vilket har resulterat i en permanent SIMRING kring midjan!!
Jag har väl på nåt sätt gått här och hoppats på att det ska bli 2010-års grej men jag får nog lägga ner hoppet och börja jobba istället...annars blire vassen i sommar, IGEN!!

Jag klarar absolut inte av att svälta på nåt sätt, då blir jag helt fixerad och äter snarare MER... och med LCHF så svälter man ju inte, man kan kalasa lite när man är sugen,
men inte på det jag brukar då förstås!!


         Kotletter, sås och grönsaker - Gött GöttiGöttGött!

   
                                  Bild från i somras...



Wish Me Luck!!!    


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejja Cilla!



Jag och Evy-Anne håller också på med LCHF (eller ADHD eller vad den nu hette)...

Skönt att få lite sällskap utanför vassen i sommar!

2010-03-29 @ 22:29:25
Postat av: badbomben

Hejaheja! :D

2010-03-30 @ 11:38:22
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0