Hej Tant!

Hej och välkomna till kvällens program av Vem Vill Bli Pensionär!
Ikväll möter vi ett par i 30-års åldern men som ändå är fullfjädrade pensionärer...  
svårslagna är bara FÖRNAMNET!!

Såg på hockey med P och somnade innan matchen ens var slut...då var klockan typ sex, sen somnade han!!
Jag är fan helt otrolig...det är lika bra å boka platsäldreboende
om det ska hålla på på det här viset...skaffa lösgaddar å hela kittet.. *suck*

Nu har vi iallafall ätit sen middag och lodar lite i soffan, kanske ska jag ta ett glas vin för att på något sätt markera att jag inte är åttiofem...




Hej Hopp!
// Tant Cilla

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då är jag också pensionär... Somnade i soffan och jag drack inte ens nå vin!!

2010-03-21 @ 11:53:06
Postat av: Denise

HAHA! :P



haft en bra helg ? :)

2010-03-21 @ 17:47:54
URL: http://denisefriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0