His(s)nande Upplevelser..

Imorgon bär det av till Stockholm på sjuksköterskedagarna med Jossan, Carina och Jonny.
Ska bli galet KUL  Har sett fram emot det länge!!
Nu håller jag på å försöker packa men det är ju så t-r-å-k-i-g-t, man glömmer ju ändå nåt viktigt känns det som...
Kom iaf på att jag hade tågbiljetterna (till oss alla) i väskan jag skulle lämna hemma...det hade ju blivit lite lätt snopet om vi stått där på stationen imorgon utan biljetter...Ooopsss!!

Ikväll har jag tvättat, och även fastställt att en av våra grannar är jävligt äcklig..
Jag vet inte om det är nåt tvångsbetingat men snubben SKITER alltid i hissen...hur äckligt är inte det??!!!! Så kliver man i där i godan ro, påväg till tex tvättstugan, å så stinker det nylagd mök i hela hissen...och det inser man ju först när hissen börjat åka...och vi bor LÄNGST UPP!! En sån jävel är det ju fan skottpengar på...
Så nu har jag alltså två alternativ, som jag ser det....antingen ber jag vaktmästaren installera syrgasmasker eller så lämnar jag en söt liten ARG LAPP i hans brevinkast!! Jag har ju en liten förkärlek till just arga lappar så det blir nog en sån!!

....ELLER
 så käkar jag bruna bönor i tre dar och knallar över till honom för att "låna" lite socker, och ba -Tja Tja...Now It's PAYBACK TIME...!!

Aja...jag SKITER i det sålänge...nu ska jag packa färdigt, hämta tvätten och locka håret...


Hare Gött allihopa!!!

Glöm inte...    I'm Watching You...!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skiter?? Han lägger väl inte av en kacka får jag hoppas? Bara lite rost i kalsongen? Huuh. Men alla måste ju vädra bävern ibland x)

Hoppas ni får det grymt i sthlm nu!! :D PUSS

2010-03-11 @ 21:33:07
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Michelin

Kan man inte lägga en rökare i hans brevlåda? om han har en vill säga.

2010-03-11 @ 22:52:06
URL: http://michelin53.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0