Svar på ALLT?

Häromdan låg jag som vanligt i soffan och degade, glodde på TV
och tyckte jag hade lite småtråkigt.   
Sen kom reklamen för 118 100, som jag ju redan sett tusen gånger men
mest låtit passera förbi...den här gången fastnade den dock lite i skallen,
och jag tänkte - hade dom verkligen SVAR PÅ ALLT?
Det måste man väl ändå prova!
Sagt och gjort.
Jag klämde iväg ett mess med frågan: "Är jag bajsnödig nu?" 
(jag som fortfarande är kvar i kiss å bajs åldern trots mina 28 år
i livet tyckte det va en skitbra och ganska klurig fråga!)

..och såhär löd svaret (för det KOM ett svar!): "Om du känner en tryckande eller högst obehaglig känsla i magen och rumpan så kan det vara så att du är bajsnödig.
Vi råder dig till att gå på toaletten och se efter vad resultatet blir." 

Jag blev djupt imponerad över det långa svaret och tyckte
faktiskt det hela var riktigt underhållande!!


Tips att stoppa i fickan till a Rainy Day!! 


Kommentarer
Postat av: Erajkan

Fan Cilla, din knasboll. du får mig alltid att skratta...! Tack för det. Pöss!

2010-06-09 @ 08:21:16
Postat av: Lina

hahahahaha........du är fanimej inte klok ibland.....håller med föregående skrivare!!! :)

2010-06-09 @ 09:39:20
Postat av: Johanna

Helt underbart! Klockrent!!!

2010-06-09 @ 12:30:06
Postat av: linna

haha man kanske ska testa då ;)

2010-06-09 @ 15:10:56
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHA... Skrattade fan så jag nästan blev bajsnödig nyss ;) Din galning!!! xD

2010-06-09 @ 22:06:38
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0