Midsommar Part(y) 2

midsommarafton fyllde min bror 30 år.
Vi ställde därför till med ett stort överraskningsparty i Granbo bystuga.
                                         


                                     Blomsterflickan..
                                         


                                           Festlokalen...
                                       


  Syrran och jag satte upp tipsrunda med frågor om Jocke...
                   (som han senare inte ens VANN!!!)


                                     Bror och Syster..


                                       Jocke och Jag...


                                       Syster Ellen...
                                              


                                         Syster Emma...
                                                


                                     Cilla  Rödtjut


            Jag och min barndomsklassis/Granne Jakob


                             Systrarnas sång till Bror!


Sen skulle vi leka en lek som gick ut på att ha så många sockerbitsgodisar
i truten som möjligt medans man sa:- 'Grattis Joakim' 
                                       


                     Att segern var min kände jag direkt..
                 ...den kunde lika gärna ha hetat 'Cillas Gren'..!
                                            


                          ....min käft är ju OÄNDLIGT stor! 
                          (för er som inte redan visste det...!)
                                             


                               "..I believe in miracles
                                  where you from
                                  YOU SEXY THING.."
                                      


                       Lovisa fick i alla fall in TVÅ...
                                           


                                Jakob och Johanna


                                      Posare 4-ever!




                                    Lekar = PUNGBOLL


                             Dans Dans Dans Dans...
                                     


                 Lovisa försöker sig på ett KungFu Kast...


                                     RIVERDANCE..??!
                      Nåja...dansen var i alla fall ganska blöt..!!


                               Brorsan fick en fin peruk..
det är ju alltid lättare att få till schyssta moves med en stilig frippa...!


                                             YEAH!


                          "jag kan flyga, jag är inte rädd..'
                                     


                           Brorsan dansar aldrig nykter...
                                (men vem fan bryr sig..?!!)
                                               






                                         Hahahaha...


                            Grattis igen bästaste Bror!
                                Vilken sjujäkla KVÄLL!!
                                              

                                                                



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klockrena bilder.. Tack så hjärtligt för att du fyllde i några minnesluckor xD GRYMT!

2010-06-29 @ 19:08:11
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: mimmi

vilka underbara bilder på dig med maschmallows!

2012-01-08 @ 19:37:40
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0