BildKavalkad..

Hej allihopa!

Ni kanske tror att jag legat bakis i typ två dygn med tanke på den dåliga uppdateringen, men jag mådde faktiskt fint när jag väl vaknade på söndagen 
Däremot värkte mitt hjärta hela lördagkvällen efter den senaste
boken jag förälskat mig så inni vassen i.. 
...så jag låg i sängen hela dagen å bara läste...hehe.. 

AnyGay...
Här kommer en drös bilder från festen i lördags, med temat STUDENT!:


                                    Värdinnan Emma


                                       Jag och Ann
 

                             Min gamla classmate Erik


                                          Lekar på G..


                          Här gäller det att ha hålvana..


                        Gissa vilka som var SNABBAST...


        Lekarna följdes av ett quiz...å VI var såklart BÄST!!  
                                              


                             The Winner Takes It All....






Jag garvade så jag höll på å göra i brallan när jag såg den här bilden...
stackars Ann, ser helt skräckslagen ut 


                                Men vi är vänner ändå....


               Salta pinnar är gott....men FRAMFÖRALLT KUL!!


  Syrran gick ut med toppbetyg....det har man ju, såhär lite i
  efterhand, ganska svårt å tro...




         Man rår faktiskt inte för att man är jävligt SNYGG..


                                     ....å SEXIG!!




                                          CHEESEZZZzzzz




                              Lovisa har MössFrisyr!!
                                             


Det va NIO år sedan jag tog studenten, inte undra på att man ser
jävligt mogen och erfaren ut...   



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skrattade precis så jag grinade.. THANKS xD Fan vad ful du är. och jag med. HAHAHA!

2010-06-14 @ 21:11:39
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0