SommarlovsFest hos Stickan!

Farfar Stickan och Farmor Anna bjöd in till sommarfest igår.
Det är inte ofta jag umgås (krökar!) med mina farföräldrar så det var en
mycket uppskattad och trevlig tillställning!

                                         

                                      VälkomstSKÅL!


                              Jag och farfar Stickan...
  (för en som undrar är det härifrån 'HolmgrensNäsan' härstammar...)


                                            PUSS!


                                               Sill...


                                 ...med en klar en till..!




                                  Världens bästa PAPPS!


                              Pappa, farmor och farfar!


                            Farmor och lillasyster Ellen


Syster Emma och jag körde 'ostkrokstricket' som jag å Lovisa alltid brukar
göra, men hon va ju desvärre inte med så Emma fick alltså ta över rollen
som KrokKumpan tills vidare!
Farfar garvade läppen av sig åt oss, dålig humor går tydligen i släkten!   

(observera min lillasyster Ellen som finns med på ett hörn på alla bilder...  )









Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vilken härlig familj, släkt du verkar ha!!

2010-07-23 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0