Släkten Är Värst...

Jag och syster Ellen gör kvällsbestyr i badrummet..

Cilla: (tar tandkrämstuben, kastar med håret och dansar käckt) 
        "
Tommy tycker om mig å jag vet att det är sant uh uh uh det finns 
          ingen annan som får mig känna likadant..."

Ellen: "Men du är ju inte NORMAL.."  

          - lång paus -
          "men det är ju ingen i våran släkt.."

Cilla: "Jamen hellre det än dö som en grå mus efter 80 tråkiga år,
          kom ihåg det Ellen, skriv upp det nånstans så du inte glömmer det.."


                          ELLEN...en helt normal 11-åring
                              ..i en helt NORMAL släkt...!
                                            



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hello tarling!!!

Min kotte va ni e crazy hela tiden!!=)

Hör av dej när du har tid å leka me mej!!

Puss å kram

2010-07-19 @ 22:33:33
Postat av: Lovisa

Ååååh vilka härliga bilder du lagt upp :D Va massa mys ni verkar haft! Men det har vi också x) Söta Ellen-Brellen och Emma-Pemma <3

NJUT vidare nu och håll oss arbetande uppdaterade ;) (yes, back to work... suck) PUSS!

2010-07-19 @ 23:29:13
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0