OnsdagsMys!

Idag har varit en riktig slapp dag då det varit ganska mulet väder här
(men varmt), och pappa drog iväg till stuganeftermiddagen
jag och Ellen blev ensamma hemma så tiden spenderade vi genom att
måla naglarna och spela Monopol..  






                      Min underbart roliga syster Ellen...


                                  DET GÅR BRA NU!!!


Min sida av spelet...jag gjorde (till slut) Ellen helt bankrutt! 



Regnet öser ner, inatt sover jag nog gott! (och inte vaknar pga SVETTMA som tidigare..)


Puss å Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men åååååååhhh vad ni har det mysigt, jag vill också åka hem!!!!! <3

Dalarna är en sån jävla idyll alltså :D Sitter här å googlar LCHF recept, nu jävlar har jag hittat inspiration: mot Willys!!!!!!!!!!! :D

2010-07-22 @ 11:24:08
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0