Mot OckelboSkogen

Ingen har väl missat att denna dag bjudit på finväder med stort F...?!!
                           
Så jag och älsklingen tog hojen till Ockelbo marknad...  
och det va premiäråk för i år för mig så jag va lycklig som en ko på grönbete..     


                                         YEAH!
Min killes hoj, Night Rod Special A.K.A BatmanHojen = Så Jävla FET!


Min nya BUFF....Rosa med DÖSKALLAR, snyggare kan det ju inte bli... 
                                                


                                       En Cill i Solen


                   Jag köpte ett klistermärke till hjälmen...
                                  'Varning för Fitthår'
                               Bara för hårda tjejer... 


För er som aldrig åkt motorcykel säger jag bara: GÖRT!
Det är en obeskrivlig frihetskänsla och man upplever landskapet
på ett helt annat vis än när man sitter i en bil å glor...
Nu sitter ju jag i och för sig bara bakpå och trycker, men ändå...
det är JÄVLIGT DÄJLIGT det med..   
Det är så underbart med alla dofter som finns nu på sommaren - nyslaget hö, blommor, nån som grillar, koskit...ja, you name it..
Man känner sig så otroligt levande när man flyger fram över landsvägarna
med hödoften i näsborrarna... LoveLoveLove    

När vi stannade till vid Medskogssjön utanför Ockelbo, där vattnet låg stilla
som en spegel ville jag bara hoppa ur skinnbrallorna och TOKBADA...  

men blev tyvärr snabbt påmind om att jag faktiskt var tvungen att
dra HEM för NATTJOBB hela helgen....   
Hur kan det komma sig att JAG ALLTID jobbar när det är finväder??? *Mutter Mutter*


MOTIVATION = 0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0