Vi gjorde stan..



Jag
och min LoverBoy kom nyss hem från stan.
Var och såg senaste Beck filmen på bio...riktigt bra va den faktiskt!! 
 
                               
På ett ställe blev jag så rädd att det nog blev en rand i underbyxan... 

Fyra av FEM pickadoller får den!      




Blev lite chockad när vi tog en rundastan efteråt.
Tror aldrig att jag har sett så mycket ungdomar samlade på ett och samma ställe
(om man bortser från skolor då förstås), det va som värsta ungdomsgården...
..några såg t o m ut å va i 10-11 -års åldern och vissa småtjejer var mer nakna än påklädda...  en sån gång undrar man ju vilken typ av föräldrar dom har, som låter småungar gå ut sådär...med byxor stora som näsdukar..   
Det va fullt med poliser där i alla fall, all CRED till dom som försöker hålla ordning..!
Men polis är fan det SISTA jag skulle vilja bli, jag skulle förmodligen skjuta ihjäl folk
i ren frustration! 


Nääää, Gott Folk...nu ska jag gå och packa färdigt, imorgon bitti bär det nämligen av till

DALARNA! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0