And Cilla votes for..

Mmmm...Sibels låt var ju ganska bra tyckte jag, hon kan verkligen sjunga den lille tösen....däremot hade hon kunnat vara utan dom där Mars-/Kondom-människorna som hoppade runt bakom henne, vad får dom allt ifrån egentligen?? Jag är fascinerad men samtidigt förundrad över alla konstigheter dom hittar på..."vi syr en dräkt här med strut för ansiktet och en knasig kjol....det blir succé!!"...or NOT!

Men alltså, Py Bäckman...har hon sovit i en garderob senaste femton åren och plötsligt vaknat upp...?!! Dude, that's a crazy outfit! Det stog på nätet att hon var lik Ozzy Osbourne??! Fan vilket PÅHOPP på Rock Farfar!!
Kan inte förstå varför man ställer sig på en scen och gör nåt dyligt, skitkasst!
Gå hem å dra nåt gammalt (eller ja, ännu äldre) över dig!

Anna Bergendahls
låt va bra...hon va ingen favorit i Idol men sjunga kan hon ju (men varför måste man ha converseskor till klänningen??)
Sen är jag ganska svag för såna där 'klassiska' schlagerlåtar, som Pernilla Wahlgrens...den va väl egentligen sådär bra, men dom har ett sånt tugg som lätt fastnar i skallen,
vare sig man vill eller inte..

Klart bäst ikväll var ändå Peter Jöback.
Jag brukar inte vara så förtjust i honom annars, hans röst är lite för bögig för min smak...
Men ikväll kände jag att jag kunde ha överseende med det..  

Sen det där medleyt med gamla schlagisar som dom körde...haha, skitbra juh...jag sjöng med och klappade händerna i äkta schlager anda..
"Ska vi plocka körsbär i min trädgård"...helt fantastisk  
men tänkt att man kom undan med så spåniga texter förr i världen...ja, det va ju bättre förr, eller va säger man..!

Nu ska jag dyka ner i kudden...hade tänkt kliva upp innan affärerna stänger imorrn.. ;)


Kommentarer
Postat av: astridd

peter jöback? pffttt..... peter bögback är hans rätta namn :D

2010-02-28 @ 17:28:28
URL: http://astriddd.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hmmm.. Jag säger fortfarande... HEJA DARIN xD

2010-02-28 @ 21:31:23
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaha din kommentar om Py, ja hon såg ut som en som sovit bort några årtionden...Jöback mäktig...kram

2010-02-28 @ 21:57:38
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: anna

vilken härlig blogg du har!!! får många goa skratt av den. ps det var min syster sanna som tipsade mig om den. Fortsätt med din blogg!!! kram annah

2010-03-14 @ 16:29:39
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0