Sssssovmorgon!

Är rätt seg idag...trött som en gnu, ändå sov jag till efter ETT!
'Råkade' hamna framför TV:n inatt och svenska tjejernas Os final i curling, en sport jag inte förstår ett jota av, men det va kul ändå, för vi tog ju GULD...efter en OTROLIG upphämtning på slutet (hör ni att jag nästan låter som en sportkommentator...tur att OS snart är slut, för jag har nog tittat lite för mycket..!) Matchen var klar efter tre...och jag som var trött redan när jag kom hem efter jobbet!!

TräningsVärken Valter sliter i kroppen efter gympasset i torsdags...alla vardagliga ting blir så mycket svårare och jobbigare, som att tex sätta på sig stumpor. Hur klarar man det när arslet värker, låren gör ont och armarna håller på att gå av..?!! Näää..jag får väl helt enkelt gå utan strumpor idag..!!
Köpte hårfärg igår så nu ska mina gråa väck, jo...jag har faktiskt såna...fick nog mina första redan när jag var 23. Upptäckte något silvrigt i håret och såg till min stora fasa ATT DET VAR HÅRET SOM VA GRÅTT! Ringde till mamma för att få lite stöd men istället informerade hon mig om att jag nog 'var lik morfar, han var helt grå innan 30', tack för den passningen PG.
Fast det skulle ju visa sig att det inte var riktigt illa, men iaf tillräckligt för att jag ska färga skiten ibland.

Hade gött där ute!!  

Kommentarer
Postat av: astriddd

så du ska också färga håret idag? nämeeen ;)

jag färgade mörkbrunt alldelles nyss..... det finns fan inget bättre än och ha nyfärgat hår :D puss! <3

2010-02-27 @ 21:21:24
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0