Fika hos Linan!!

Idag klev jag upp halv ett! Somnade rätt sent, klockan va nog närmare 4...har tyvärr rätt svårt att 'vända tillbaka' efter nattjobb!! Men då kanske man borde SLUTA jobba natt tänker ni då, men det går inte förstår ni...inte för att jag är TVINGAD att jobba natt, men vi har en arbetstidsförkortning som lockar rätt saftigt...så jag går hellre hemma som en zombie nåra dar än är på jobbet fler dagar än nu.
För om jag ska vara där mer kan jag lika gärna flytta dit, byta adress å hela tjottaballongen...och DET vet jag inte om jag är så värst sugen på.. =|
Dessutom luktar det nästan jämt skit på stället där jag jobbar och det är inget jag uppskattar särskilt mycket nu när jag börjar få tillbaka luktsinnet efter allt nässpraysknarkande...
Sen är det ju inte så kul å dra hem polare då heller..."Hej hej, välkommen till mitt place, här luktar det prutt så känn er som hemma, ingen märker om ni måste lägga av en rökare...slå er ner i soffan bara (en ful sak från förra århundradet med tillhörande kissfläckar), bry er inte om Agda som ligger och skriker...hon är dement och vet tyvärr inte bättre...se upp för Rolf med Rullatorn...han är blind men har rappa ben..!!"
Dessutom finns det bara BonnTv (1:an, 2:an och 4:an), och DET går ju verkligen inte, vad ska man göra om kvällarna då...spela schack??! Näää...ni hör väl, det skulle aldrig funka...därför måste jag fortsätta med nattjobbandet!!

När jag väl masat mig upp idag pös jag iväg hem till Lina för kaffe å 
Budapestbakelse (my favourite) =]
Lilla Wille har ju blivit så stor....fasters sötponke!!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååh <3 Sötaste kidden ever! Min gooos!

Hahaha.. Ja det är bäst du stannar med nattjobb, annars luktar det bajs både hemma hos dig och hos mig, så när och var i helvete ska vi ses då???? xD

Är det Pierre i solariet där nere?? ;) hoho

2010-02-23 @ 21:41:34
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Svar direkt ;)

Precis min tanke duh...skitlukten skulle ju bli outhärdlig!!!

Jepp, jag haffade Pirre i solariet häromdan...men det kan bli du nästa gång, så det är nog bäst du solar i baddräkt hädanefter.. xD

2010-02-23 @ 23:31:12
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0