UtbildningsDag!

Idag har vi haft utbildningsdag med jobbet. Riktigt trevligt att se varandra i andra kläder än den blå/vita pjamasen vi brukar hasa runt i och möjligheten att kunna snacka lite mer skit än vanligt. Sen bjöds det ju på fika, lunch och fika igen och DET är ju alltid najs...gratis är gott eller va säger man!! (Nu lät jag iofs som snåla faster Barbro men det får jag väl bjuda på! ;)
Å eftersom jag är inne i ett litet (men förhoppningsvis STORT!) flow just nu så passade jag på att ta mig en tur till sjukhusets fina GYM också, som jag inte varit till på *host harkel*, låt oss säga - ALLDELES FÖR LÄNGE! Men idag va jag där, med Lovisan och Anders...så nu kan jag ana små vibrationer i armarna hela tiden (musklerna har vaknat...JA, JAAAAA!!!)
Trots träningen beställde jag inte färdtjänst hem utan bestämde mig för att ner på stan och handla lite småprylar jag behövde (hårspray = livsviktigt), sen blev det Waynes å kycklingsallad med min sambo, gött!! =)
Nu stinker jag vitlök, känner mig trött efter dagens bravader och funderar allvarligt på att mosa ner mig i sängen för å läsa en stund!!

Bifogar en liten söt bild på mig...och JA! SJÄLVKLART får man leka med maten fast man är närmare 30, jag är som Pippi Långstrump, tänker aldrig bli vuxen..
Jag har både gråa hår och liktornar men det ger mig bara ännu fler anledningar till att hitta på bus som att stoppa popcorn i näsan när man är på bio osv osv, fråga min kille hur kul han tycker att det är...   (I Know You Love Me!!)







So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha, bra jobbat idag pullan. Gillar dina nya brillor!! Ha så sköna armskakningar imorgon, det ska jag ha x) Puss

2010-02-25 @ 21:58:04
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: astrid

hahahahha cilla, du har förmycket fritid!!! ;)

2010-02-26 @ 13:20:17
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0