Trötter..

Känner mig lite småseg idag...
Jobbade inatt och ska ut en natt till. Brukar alltid sova typ åtta timmar för att slippa vara medvetslös på jobbet men idag vaknade jag tidigare för att min granne verkade ha årsmöte för indianer, där man bestämde sig för att dansa regndansen i rummet under vårat sovrum. Fuckin' annoying. Så jag klev upp och hämtade en bit kladdkaka som jag bakat igår, tröstäta sig till sömns borde ju funka fint. Men sen hade jag kaksmulor i hela sängen, och då blev jag förbannad över det och då vare lika bra å kliva upp...så tack grannen, tack smulan, inatt blire sju koppar kaffe!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÄNTLIGEN är dagen här, som vi väntat x) Hahaha, KLOCKREN design- det gjorde kusinvitamin bra må jag säga! Man kommer få sig ett skönt garv varje gång man glider in här, så här har du en trogen läsare i alla fall pullan ;) Bilderna var verkligen bacillen i ett nötskal x) fnissar Kämpa på med nattjobbet nu nurse! Puss

2010-02-16 @ 21:13:28
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du verkar så go och härlig, som Lollon ungefär!;) Kommer nog allt ta och följa din blogg trots att jag inte känner dig och aldrig har träffat dig. Hoppas nattjobbet går bra nu! :) Kram på dig

2010-02-17 @ 01:14:24
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0