Frost i kalsongen..

Herre Jesus, vilken värme bölja..... -14 och sol. Så mycket trevligare än -23 å snålblåst.
När jag gick hem imorse, efter 3:e nattpasset mötte jag folk med FROST i håret.
Man höll ju på å stärva av för att det va så kallt. Med risk för att låta allt för svensk som pratar väder och vind hela tiden, men asså nu får det väl ändå RÄCKA?!!...jag fryser ihjäl här.
Efter varje liten promenad känns det som att man blivit amputerad vid höften för man är så bortdomnad...*BLÄÄ*

Idag klev jag upp ovanligt tidigt för å vara mig...kl 13 närmare bestämt. Det är inte ofta jag kommer upp 'så tidigt' efter tre nätter. Men idag skulle jag på arbetsEKG för att jag haft hjärtklappning och svimmnat på jobbet.
 Haha...jag är så BRA!!!

Så jag fick sitta på en cykel och trampa mig svettig...tog inte särskilt lång stund iofs.
Dom va jättetrevliga och babblade på om allt möjligt medans jag satt där på cyklen och kämpade med att få luft...haha..men allt såg bra ut, så det va ju skönt....dom sa till och med att jag hade bra kondis FAST jag villigt erkände att det närmaste träning jag kommer nuförtiden är all av och på-klädning eftersom det är så kallt...
och formen håller jag med jämna överdoser av kolhydrater   

Så jag kanske kan vänta med gymet till nästa vecka då??!

Nu säger min sambo att vi måste gå och handla...så det är bäst att skrida till verket..
tar ju minst 25 minuter bara att KLÄ PÅ SIG!!

Vi hörs igen sennen!!

P-å-K! (Pöss å Kram)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet.. FY FAAAN så kallt det är. Trodde jag skulle dö i morse när jag gick till jobbet. Huuuuuh! När vi kom fram hade Anders frost i ögonfransarna så han knappt såg nåt xD (förmodligen i kalsongerna också)

Guuuud vilka härliga sommarbilder där nere då. Ååååh.. Vill ha sommar nuu!! <3

Vad skönt att EKG gick bra och att det inte visade nåt knas.. Inga mer stressa-ihjäl- sig-svimma- på jobbet-galenskaper nu!!! OK?? PUSS

2010-02-22 @ 18:53:55
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur fan gör du dom där gubbarna förresten????

2010-02-22 @ 18:54:26
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skönt att EKG:t var bra!!! Jag håller med Lovisa inge mer svimmningar på jobbet, folk bloir så stressade o oroliga då!

Kramiz

2010-02-22 @ 19:21:22
Postat av: Cilla

Va söta ni är =) Pussa På

Gubbarna??? Det är en hemlissss.. ;)

Näää...men dom har jag snott på Emmas sida, man lägger in dom som bilder sen....coola juh.. =]

2010-02-22 @ 19:28:08
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0