S-U-C-K!

Herr Snö, gå och ...ge mig fem grader plus och !

Vaknade vid halv fem efter nattens jobb, kände mig rätt utvilad...och det är ju inget som händer sådär varje dag så tack för det!! Blev dock en smula irriterad på min granne käppkinesen som förde oväsen igen...VAFFAN GÖR HAN?? Har han köpt nån 'gör det själv' DVD där man lär sig steppa eller, kollat för mycket på Let's Dance å funnit nån jävla inspiration...GUBBE!! Vaknar jag på fel sida nån dag och han står där nere och övar på sina moves KOMMER GRANNEN OVANFÖR OCH HÄLSAR PÅ MED BRANDYXAN!
See Ya!!! FOOOOL...

Å sen när man klivit upp så ser man att det pågår världens snökaos ute...och jag som ska jobba inatt IGEN * buhu * hur fan ska man ta sig till jobbet??? Det blir till å rota fram björnfittan och skidglasögonen annars kommer man ju å frysa ihjäl eller gå vilse!!
Helt plötsligt känns våren så lååångt borta igen!!   

Delar med mig av nåra bilder som håller mina drömmar om sommar och värme vid liv:



Jag å Lovan steker på stranden..
Två Stekare på Stranden..


I Love Summer!!



VattenSkidor i Ässvallen!



FiskeLycka..?!!

Nu ska jag kolla lite Os och Melodifestival...sen blire nattjobb!!

KramBanan!!



Kommentarer
Postat av: astriddd

hahahaha.... vilken fiskelycka hörrudu.... ;)

2010-02-21 @ 12:26:17
URL: http://astriddd.blogg.se/
Postat av: jess (Lovans kompis)

Kollade in din blogg:)Den verkar riktigt underhållande precis som Lovans så jag lär titta förbi fler gånger! Gällande snön håller jag med dig..är sjukt trött på vinter nu och fortsätter det så här är väl risken att det inte smälter bort innan September!! Men skönt med lite sommarbilder så man i alla fall kan minnas hur det kan vara;)

2010-02-21 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0