Jag-Dag

Idag va en bra dag! Va på fotvård kl 12...så nu är mina fötter såååå mjuka och fina =] 
En stor eloge till Eva som gav sig på mina pansar fötter...hon hade en hel LÅDA med verktyg (allvarligt asså!), såg ut som jag skulle genomgå en mindre operation...(fast det kanske man faktiskt kan säga att det va! ) lovar att hålla efter dom ordentligt nu *host harkel*.
Sen bar det av till Grusbukten (för den som inte fattar menar jag Sandviken!) för nya äventyr. Det finns en superhärlig inredningsbutik där som jag ÄLSKAR, Trivsamt heter den...dom har så mycket fint så man blir sjuk, om man älskar inredning som jag gör!!
Fluktade runt och insåg att jag är alldeles för fattig just nu, MEN jag smög (by accident ;) förbi B-Young och köpte en aprikos tröja iaf (och en kofta =)...jag har ju fått utstå en del pikar i mina dar av Lovisan för att jag har så mycket svarta kläder, så jag köpte tröjan ENBART i terapeutiskt syfte...för att bryta tänket, in med lite färg...släpp fångarna loss det är vår (snart iaf..)! Fast jag vägde upp det hela med en svart kofta...man måste ju ta det lite försiktigt så man inte hamnar i chock, kan vara farligt har jag hört!!!
Imorgon ska jag till optikern...risken är stor att jag blir glasögonorm, men men...det är ju smällarna man får ta om man ska se BRA UT.. ;)

Tjipp Tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, HELT RÄTT syster!! Aprikos är fina grejer det! Puss från färgklicken x)

2010-02-19 @ 12:07:43
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: astrid

hahahaa ;)

jag är också sådär, klär mig fna jämt i svart... men det är ju klart, svart är ju den finaste färgen <3

2010-02-19 @ 18:46:43
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0