Tillbaka till Gruvan...

Nu är sommarlovet SLUT, inatt ska jag jobba...

Men trots att jag varit ledig över fyra veckor känns
det som att jag jobbade förra veckan, typ.
Skulle LÄTT kunna vara ledig lika mycket till...eller JÄMT för den delen..

Jag ber en stilla bön att allt ska vara lugnt på jobbet inatt,
får jag Snurriga Sune på halsen får jag ett psykbryt! 

Men men, det är ingen idé att hoppas på underverk...jag har bett böner förut
som inte fått något som helst gehör, plus att jag vet hur det är på det där stället
somrarna, så lika bra att försöka ställa in sig på ett skitpass!


         
Nurse Cilla Is Back @ Work



Vi hörs imorrn..  

(om jag överlever!)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du inte lärt dig att ju mer man ber desto VÄRRE blir det!!!

2010-08-11 @ 22:50:31
Postat av: Lovisa

Nu är det Lovans tur med semester sörru ;) Du får hålla ställningarna medans jag är borta :P Men mamma har minsann skvallrat om er lilla hemlis så tycker inte du ska klaga så fasligt va ;)

Får se om jag hinner slå en pling imorgonkväll kanske.. vi åker ju i ottan på lör. By the way tycker jag fan den där nurse bilden är lite lik dig xD Hahaha.. PUSS!!

2010-08-12 @ 20:41:34
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0