Skattjakt..

Håj!
Jag håller på å städar (jo, det är sant!)   
och har hittat allt möjligt krafs som man sparat i kartonger,
i bortglömda lådor och lite varstans.
Hursomhelst så hittade jag den här ypperligt vackra lilla, ja vad man nu ska kalla det...brickan??! som jag köpte när jag va i Tunisien.
Visst, snubben som gjorde dom va snabb som blixten på att knacka in
mönster och namn osv MEN VA I HELVETE SKA MAN HA DEN TILL???

Det är så typiskt mig att samla på mig en massa lump från utlandsresor
för att det på plats känns exotiskt på nåt sätt.
Väl hemma undrar man hur fan man tänkte... 


                                  Ååhhh...så vackört..   



Näää...här kan man inte sitta å dega längre,
dax att gräva vidare bland skatterna!
                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0