FixarSmurfen Gör Det Igen!

Hallå i stugan!
Nu tänkte jag visa er mitt senaste projekt!
Jag har lagt vantarna på gammalt sekelskiftesskåp som var i ruskigt dåligt skick.
Jag blev helt förälskad i det vackra linneskåpet, även om jag var beredd att ge upp
ett tag eftersom fixandet har tagit  många timmar i anspråk...!
(jag vill egentligen inte tänka efter hur mycket tid jag lagt ner men
skulle nog uppskatta det till 1,5 veckas heltidsjobb...)

Men nu så är det ÄNTLIGEN klart!  


                                            FÖRE


                    Omålat inuti och bubblig färg utanpå!

                   


                                         Taadaaaaa!
                'GothSkåpet' har fått en uppfräschning!!
                                            


                                          GULD!
                                      = I Like!!!
                                        








Kommentarer
Postat av: Lena S

Fint! Vad duktig du är!

2010-08-29 @ 15:57:14
URL: http://sandesh.blogg.se/
Postat av: Lina K.

SuperSNYGGT! Hejja Fixarsmurfen!

2010-08-29 @ 17:16:08
Postat av: astrid

fixarsmurfen gör det iiiigen! snyggt! :D

2010-08-29 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0