The Happening Of The Year!

Imorgon åker jag och Mamma Mu till Trädgårdsmässan i Älvsjö.   
Den har jag längtat efter i två år nu, för förra året kunde jag inte åka..!
Det finns så galet mycket prylar på den mässan...men eftersom vi åker buss dit kan jag ju inte ta hem HUR mycket som helst, men egentligen...i värsta fall får väl nån (inte jag!) springa efter bussen  för att jag ska få plats med mina grejer, det ju är min födelsedag och då kan man inte säga nej till något!!
Fast å andra sidan är 10:onde april Sveriges vanligaste födelsedag så det kanske finns flerbussen som resonerar som jag...?!!
Ska bli ruskigt roligt att åka på mässa!  
Bara mamma och jag... (och sen fem miljoner andra som kommer vara där den dan!)
    


         Här kommer ett litet smakprov från tidigare mässor:                                     








Den här bilden har inte jag tagit men den får hänga med ändå för
den är så mysig att man vill hoppa in i den!!!
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0