Bye Bye Sugar!!!

Idag har varit en superhärlig dag!
Inte mycket till sol men varmt och skönt ute...det är alltid en sån befrielse när våren kommer och man slipper klä på sig i fjorton år innan man går ut!!
Var till Sandviken en sväng och 'råkade' köpa en ny tröja och ett par
ascoola döskalleörhängen..

Som i ett under klev jag av bussen vid sjukhuset när jag kom hem och gick till GYMMET!
(vi har ett jobbgym som ligger längst upp i huset, Gävles i särklass snyggaste gym!)
Jag tror äntligen att min ork har kommit tillbaka...
var ju mer död än levande där ett tag!! Och som om det inte var nog kunde jag dessutom lägga på mer vikter idag,  
tog bl a 70 kg i benpress (12x3) utan problem!
Låg där å sprattlade som en liten bebis och tyckte det hela kändes busenkelt!  

När jag gick hem smet jag in på Konsum på jakt efter frysta hallon som Kajsa Kavat på jobbet tipsat om att hon brukar ha i grädden (det man äter som 'godis' när man LCHF:ar) och det va ju alldeles för klurigt för mig att komma på själv så tack KajsaLainen för tipset! Men iallafall, det första man gör när man kliver in på Konsum är att hamna i Cipsavdelningen, men HÖR OCH HÄPNA: Jag kastade lite med huvudet och promenerade förbi UTAN PROBLEM, inga tvångstankar om att roffa åt sig en
påse och kila in på lagret och tokäta, ingen Pepparchips påse som ropade
'ÄÄÄT MIG eller DÖÖÖ'!!
    
Nej nej, jag kände mig stark som en björn och
handlade bara hallon och en gurka!!!    Inte började jag gråta av
utmaningen heller...!
Så man kan väl med andra ord säga att det går skitbra just nu!   
'Tyvärr' MÅSTE jag dock fuskalördag för då fyller jag år...då äter man tårta,
annars är det ingen födelsedag, baske mig!! 


                                        Nya tröjan!


                                  DödsCoola Örhänget!!



Tjipp Tjopp!

Nu blire Tvättstuga å Mat....    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0